Fuck you all goodnight - Nomy

Nu är jag då alltså inne på 4 natten med dålig sömn. Än fast jag verkligen försöker hållamig borta från diverse sömntabletter så får jag nog känna mig besegrad. Imorgonkväll tar ja! Nä men just de ja, provtagning måndag morgon... 

För att förtydliga så har jag ca 3.5 mil till närmsta vårdcentral och när jag ska sätta mig å köra så långt vill jag inte ta sömnmedicin kvällen innan. 

Suck. 

Som att de vore allt? Nä men jag har i övrigt också haft en riktig skitdag. Men den tänker jag berätta om imorgon. Hoppas ni sover bättre än vad jag gör! 



Fuck you all good night
I've been just fine
Can someone kill the light
It just wont shine

Now I know whats wrong
Everyone is gone
All by myself all night long

(null)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tankarpanattgammalis.blogg.se

Livet som bipolär

RSS 2.0