Try - P!nk

Where there is desire, there is gonna be a flame
Where there is a flame, someone's bound to get burned
But just because it burns, doesn't mean you're gonna die
You gotta get up and try, and try, and try
 
Måndag-morgon. Så var det dags igen, dags för nålen och sticket. Jag är så fruktansvärt glad att jag inte är stickrädd och dessutom är lättstucken. Jag själv hade inte egentligen tänkt gå in så mycket på mediciner, men jag har i vinter börjat äta lithium som är anledningen till alla dessa nålstick. Man måste nämligen hitta rätt dos genom att få fram en lämplig dos i blodet och nu har jag legat där ett tag så nu är det bara löpande prover för att se till att dosen ligger stadigt. Det är väldigt viktigt att mediciner fungerar olika på olika människor men för mig har det varit nästan som en vändning vilket inte bara jag tycker. P har flera gånger sagt att han tycker det är stor skillnad på mig. Så nu är det dags jag pallrar mitt trötta arsel till vårdcentralen så jag hinner ta mina prover!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tankarpanattgammalis.blogg.se

Livet som bipolär

RSS 2.0