Hold your head up high - Nomy

Nä. Okej. Jag lyckades inte ens komma ihåg att ta ett foto igår, jag lägger till ett som är än
bättre - med snö. Men det var inte mycket som stämde igår.
Mitt huvud hade ingen koll på vad kroppen gjorde, så kändes det i alla fall. Idag känner jag mig
mest bara trött vilket jag tycker är lite konstigt. Jag lyckades ju faktiskt somna ikring 1 i natt, men sen kunde
jag visserlige inte somna om när min sambo åkte på jobbet. Men ändå så är det bättre än dom flesta nätter.
Om jag ändå kunde lyckas dra mig upp ur dimmman, dimman som snurrar runt mitt huvud och inte verkar ska
lätta någon gång. Kanske måste man börja hitta en större mening med livet?
Fast hur ska man hitta något sånt när man inte förstår mening alls?
Your life is complicated too
But you know just what to do
The light you give is not in you
 
På förmiddagen såg jag ett gammalt Greys Anatomy avsnitt, ja jag har sett dom 100 gånger! Men jag tycker
fortfarande det är bra. I dagens avsnitt drunknade Meredith som också är huvudperson. Det fick mig att fundera,
om det var jag i hennes läge. Vad hade jag velat? Vill jag leva alls? Jag kan varken
säga ja eller nej om jag ska vara helt ärlig. Om jag ändå visste vad som saknades? Vad jag behöver.
Fast lite kanske jag kan säga vad jag behöver, jag tror jag behöver något att längta efter och en vän.
En vän som inte heter Jackson och är lurvig, inte för att jag klagar på hans sällskap men han brukar kunna
vara rätt tråkig och bara vilja sova. Det vore kanske bra om någon kunde pigga upp mig lite.
Då kanske jag skulle känna att jag ville leva.
 
Hold your head up high and this pain will die
Somehow somewhere just try
Your living in the dark where no one can see your tears
But hold your head up high
Can you tell me that I'm wrong don't keep your broken heart too long
Deep inside you're growing strong
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tankarpanattgammalis.blogg.se

Livet som bipolär

RSS 2.0